Колеги, през уикенда минах доста километри и забелязах, че съединителя ми прави номера. Отдавна си знам, че е за смяна, понеже отлепва в края, но конкретно в събота при изпреварване на 5-та настъпах по-сериозно и в първите 2-3 секунди след подаването на газ само вдигаше обороти (все едно я форсирам от място) и чак след това започна да ускорява. Дотук ясно - комплект съединител. Въпросът ми е при смяната му трябва ли да сменям и маховика и какви са симптомите, когато на него му дойде времето? За ориентир това, което мога да кажа е, че няма тресения при потегляне или при маневри на полусъединител, но пък при смяна на скоростите усещам някакво потропване точно след като почна да отпускам съединителя.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител?
Collapse
X
-
Ако не ти тресе при потегляне и не тропа по време на работа е възможно да е здрав. Най-добре се вижда като се свали притискателя и феродовия. Като го размърдаш се вижда. На мен не ми се наложи да го сменям. Сложих само притискател, феродов и аксиален лагер.Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid
Comment
-
Първоначално публикувано от Strahil Покажи съобщениеАко не ти тресе при потегляне и не тропа по време на работа е възможно да е здрав. Най-добре се вижда като се свали притискателя и феродовия. Като го размърдаш се вижда. На мен не ми се наложи да го сменям. Сложих само притискател, феродов и аксиален лагер.
Comment
-
А потропването при смяна на предавките ми е чудно от какво може да е. Звукът сякаш идва от скоростната кутия, но пък потропва винаги като пусна съединителя. Чува се някакво леко щракване, не е нито продължително, нито силно. Като сменя съединителя ще видим дали няма да изчезне.
А относно ремапа се двоумя - голфа от подписа е на брата и при него има огромна разлика преди и след, но чета разни работи в нета, според които това ти довежда до повече негативи, отколкото позитиви и засега съм "замразил" проекта.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Потропването вероятно е от износването на каретата. Пробвай в движение няколко пъти да дадеш и отпуснеш рязко газ, вероятно ще го усетиш отново. По принцип всички карета имат определен луфт, който нараства с времето. Карай и си свиркай. Като вземат да тракат външните на обратен завой ги сменяш, а вътрешните започват да правят вибрации когато им дойде реда.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Ясно, благодаря на всички писали. Сега освен да купувам съединител и да търся сервиз, където читаво да свършат подмяната, друго не ми остава. Чувал съм че на 156 се сменял трудно и се разглабяла половината предница за целта. Има ли нещо вярно в това?Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
Comment